måndag är lika med ångest

Sådär ja, då var jag hos pappa, och en sak är säkert och det är att det är skönt att ha tillgång till internet dygnet runt, i hela huset. Hos mamma har vi ju fortfarande den där jäkla sladden som jag och Philip slåss om, måste verkligen ta tag i det så någon fixar det trådlösa, det ligger högt på min priolista, och under det liggar att ringa min handledare, skäms lite över att jag inte gjort det . .

Ja, studenten då blev lyckad. På dagen åkte jag tillsammans med Robins familj för att fira Therese, grattis till henne, och sen på kvällen bar det av hem till Josefin där Jonte och hans kompisar firades. Man längtar ju så där lagom tills det är ens egen tur.

Idag har det varit en riktigt kass dag, måndag är ju flyttdag och den är sällan bra, men det ska förhoppningsvis ordnas på onsdag. Men min kväll var mysig ändå, jag, alice, josefin, cornelia, martina och daniella gick in till stan och köpte glass som vi åt nere vid nissan, efter det lite snack, film och tidningar hemme hos Alice.

Nu ligger jag i sängen och ska glo lite Beverly innan jag somnar, i morgon blir det förmodligen mys med Robin, puss på det !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0