alltid din lilla flicka . .

Har precis haft ett jobbigt samtal med min älskade pappa, och talat om att jag ska börja bo lite mer hos mamma, två veckor hos henne och en vecka hos honom, tror han tog det ganska hårt men försökte i alla fall förklara för honom att det inte har något med honom att göra, hoppas han förstår för älskar min lilla pappa så mycket !



I morse var jag på möte på Fridolfs och efter det tog jag och Lina varsinn kaffe nere vid nissan, väldigt trevligt va det. Nu på eftermiddagen har jag bara tagit lugnt, strax ska jag dammsuga, sen äta och sen drar vi till cirkusen, ska bli roligt verkligen, har inte varit på cirkus sen .. dagis? Efter det drar jag hem till Cornelia, där Josefin, hon och jag ska kolla film och bara ta det lugnt, tror att jag sover där i natt med. Ska ju ha någonstans att slagga nu varje dag tills söndag så ;)

En sak som jag är väldigt glad över idag, är att min bror har fått en lärlingsplats, äntligen. Nu kanske allt löser sig ändå, bra gjort broder !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0