män är från mars kvinnor är från venus

Sitter hemma hos Martina och diskuterar fenomenet pojkvänner, de är allt ett släkte i sig. Funderar varje dag över hur vi kan tänka så olika, men då kännsdet så bra när jag träffar Martina och kan få bekräftat, att det är nog inte bara jag och min pojkvän som tänker väldigt olika, utan alla andra par med. Funderar väldigt starkt att läsa boken, män är från mars, kvinnor från venus. Då kanske min förståelse kan öka en aning?

På tal om pojkar så var jag åter igen ensam tjej mitt i en grabbkväll, pokerkväll närmare bestämt. Men det var trevligt, men ännu trevligare när jag fick landa i Robins säng klockan fyra på natten och inte behövde vakna igen förän klockan 14 idag.

Men idag har jag varit duktig, tränat en och en halv timma med mamma, och städat. Nu ska jag återgå till att prata med Martina, och kolla på en film.

natti natti, och hoppas ni dansar loss flickor ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0