Jag är bra


bild från i somras för att jag saknar värmen, tårtan och håret!



japp, så är det förstår ni, jag är väldigt bra, för jag tränade igår, tills svetten rann, sen gick jag hem till Robin, och idag har jag tränat igen, tills svetten rann, tillsammans med Josefin, och i morgon ska vi träna igen, så jag känner mig väldigt duktig. Jag har också sett till att mamma skrivit på min lapp till syven, så jag kan lämna in den i morgon, ännu mera bra av mig.

Något som är dåligt av mig, vilket jag inte borde uppmärksamma, utan i stället var nöjd med mig själv är att jag åt två cheeseballs igår, och nutella på mina två rostemackor idag. Det är dåligt, eftersom jag hade slutat med alla godsaker, men det är svårt att vara nyttig när man sover över med Robin, men jag ska klara det, så det så!

Men nu ska jag sova, för det är bra, och bra är jag,
godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0