here i go again

Sitter ensam i mitt lilla hus, eller Wilma är hemma. Henne ska jag faktiskt inte glömma bort för, för att vara en hund och inte kunna prata så är hon faktiskt bra sällskap. Har nyss kollat på Tristan och Isolde, den va bra men kunde ha slutat lyckligare, jag gillar lyckliga slut i filmer efter som det är så sällsynta i verkliga livet. Har ätit kycklingspett, ris och sallad i min ensamhet också. Får passa på att njuta medan jag kan för snart ryker all pasta, potatis och ris!

Idag har jag även varit i stan med Josefin, Alice och Martina. Blev fika och snack på espresso house. Perfekt sysselsättning denna söndag för är väldigt trött trots att jag och Robin bara låg hemma och tog det lugnt igår, gissar att jag fortfarande är trött efter festen hos Charlie i fredags, men riktigt rolig var den!

I morgon är det dagis igen, jobbar från åtta till tre och efter det blir det träning med Josefin, nu blir det städning sen sängen och kanske en film till, att lyda lagen får bli nästa mål !


Beställde lite kläder från H&M innan,
hittade massa på rea så det känns toppen!








Kommentarer
Postat av: Paulina Nisson

ey yoyoyoyo annabanana !!!!

SVEN snygg bikini !

var har du hittat denna skatt :)?

2010-02-28 @ 15:52:34
URL: http://klumpidunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0