Grattis min älskling !

Igår var det inte en vanlig dag, för det var Robins 17 årsdag!



Känns konsigt att han redan sjutton när jag ska vara sexton ett bra tag till, men känns absolut super häftigt att min pojkvän är sjutton.. Började dagen med att gå upp väldigt tidigt för att jag skulle åka till högskolan och skriva ut fotot på oss till ramen, det som skulle bli hans present då. Kändes väldigt snålt men får påminna mig om att jag faktiskt lagt 300 kronor på hans telefon och att han fick min plattång.

Det blev i alla fall en riktigt bra, Robins födelsedag. Det tror jag att han håller med fullständigt om. Började med att han åt med sina vänner medan jag sov ikapp de timmar jag missat på mrogonen, sen tatuerade han sig och efter det kom det gäster på fika, mycket mysigt ! Sen åkte vi också ut i ovädret för att kolla hur det gick för Robban och Palle i slättåkra, och fan så fint det blir. Längtar riktigt mycket efter att de ska flytta nu kan jag lova!


På kvällen blev det fest hos Cornelia, i hennes källare. Jätte trevligt var det, även om min älskling fick lite för mycket utav det goda, men så länge han var glad och nöjd så var jag det med, det var ju hans dag!
Natten blev ganska så jobbig eftersom att jag och Robin delade på en tunn smal madrass, och en full Robin väcker maninte för att flytta på, absolut nej.

Nu ska jag fortsätta min väntan på Cornelia, så vi kan kolla film.

So long !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0