elsa elsa elsa..

Lite förvånad blir man ju ändå när man ska uppdatera bloggen och någon redan smygit in ett inlägg. Kanske skulle tänkt efter innan jag delade med mig av mitt lösenord (btw bra att du tycker om det, gör jag med ! ;) Nej det är bara trevligt Elsis att du uppdaterar lite där bortifrån, saknar dig väldigt mycket så trevligt att se din vackra nuna med, även om du sparar på din seriösa sida.. haha

Eftersom syssling min klagar på mig ska jag väl uppdatera lite,
Dagen igår,
' fika som planerat
' Tog det lugnt med Robin hos hans mormor
' Hem till mig och göra sig i ordning
' Fest i Örniastugan
' Sov hos mig

Idag gick jag upp tjugo över sju, väckte Robin vid nio och gosade lite, sn lät jag honom somna om och kollade i stället film med lillasyster. Sen blev det städning med mamma hos morfar. Rensade ut alla mormors saker, lite behöll mamma och jag, lite skänkte vi och en del slängde vi. Kändes väldigt konstigt alltihop men vet att morfar kommer bli lättat när han kommer hem och ser att vi fixat allt.

När jag äntligen kom hem igen, hade man ju kunnat tro att jag skulle få vila, men nej då lagade jag mat och färgade mitt hår. Nu är jag därför helt slut och ska sova så fort jag packat mina saker. För i morgon bär det av till mamma!
Nyfärgat !

Min älskling du är som en ros



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0