den 22 januari

Hemma från en lugn men trevlig kväll hos David, som fyllt 16 år. Satt och tog det lugnt, lyssnade på musik och killarna plus Martina drack lite öl, men väldigt lugnt och nu drog de vidare och jag gick hem för att krypa ner i min varma säng. Har trots allt ont i halsen och även lite feber. Beror förmodligen på alla dagis baciller jag fått utstå denna veckan, men nu är en vecka avklarad, bara fyra kvar och sedan lov. Underbart !

Har haft besök i min blogg, av min självaste syssling. Lite svullen såg hon åt må jag säga, men lika söt för de. Saknar henne väldigt mycket och hoppas verkligen att vi har påsklov samtidigt i alla fall så att vi kan träffas. Förstår inte varför inte alla städer kan ha lov samtidigt?

Nu ska jag ladda ner en film eller kanske bara läsa lite i min bok. I morgon blir det fika med morfar, Göran, Manto och mamma. Och kvällen blir förmodligen med Robin. Godnatt !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0