delete

Detta har varit en dålig dag, riktigt dålig. Kanske borde väntat mig det efter alla bra dagar den senaste tiden, men det kom ändå som en spark i magen. Finns inget jag hellre skulle göra än att bara markera denna dagen och trycka på delete, om det bara gick !

Skolan börjar snart, och trots att den ännu inte gjort det så känner jag genast den där skol stressen komma smygandes, exempelvis något som smyger sig på extra fort just nu är ekvations provet som väntar innan min praktik, även oron inför praktiken känns i magen. Tänk så tycker inte barnen om mig? Tänk om de är elaka emot mig och börjar kasta leksaker? Barn kan faktiskt vara riktigt elaka, och tänk om jag inte kan tygla mitt humör och börjar skrika och svära?

Som ni hör så behöver jag en stor tårta bakad av mycket positivitet! och helst lite kalorier..
Borde åka och träna i morgon, men vill verkligen hinna med att krama på min älskling också, och träffa Josefin, och en massa andra saker, dagen i morgon behöver vara lång, mendans dagen i dag gärna kan gå och försvinna, gömma sig i skogen eller helt enkelt stycka sig själv och hoppa i plurret !

hej då! :@

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0