dag numero deux

Idag är det den andra dagen på det här året, år 2010. Känns så konstigt att skriva det, kommer nog bli en del felskrvningar från min sida innan jag vant mig. Denna andra dag på det nya deceniumet har jag ägnat åt att vara väldigt trött. Känner inte att jag riktigt tagit igen mig efter nyår och förlovning ännu, men kanske i morgon!

Förutom att vara trött har jag också hjälpt Robin, tillsammans med hans mamma att rensa ut hans garderob och byrå. Jag har alltig vetat att min kära pojkvän, fästman eller vad vi kalla honom för, har otroligt mycket kläder. Men ändå blev jag chockad. Han måste haft typ minst 30 par byxor, en massa tröjor, t - shirtar och gud vet hur många sjalar, men nu är mycket, väldigt mycket borta. Så nu känns det lite mer som att jag ändå är tjejen i förhållandet.. även om Robin fortfarande har kvar typ 10 par byxor, medan jag har typ..  två?!

Efter utrensning så tog jag mig hem och fick super god mat, som jag åt tillsammans med mamma och morfar, och efter det så tog jag bussen till Alice, och satt där tillsammans med henne, söta Chico, Martina, Lina och Maja. Myckter trevligt måste jag säga!

Och nu har jag varit hemma ett tag och har laddat hem Allt för min syster, som ska vara jättebra men stor bölvarning tydligen, så ska ladda med näsdukar!! Har läst boken men det var längesen, så nu är det upp till bevis om Martina har rätt om att den är bra!

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0