changes

allting förändras så sjukt fort, tänker tillbaka bara på hur annorlunda allt är idag, gentemot hur det var för bara något år sedan, trodde aldrig att jag skulle va den jag är idag, trodde aldrig att det skulle bli så stora förändringar, det skrämmer mig lite, undrar hur allt ser ut om ännu ett år?


Har dåligt samvete, över att jag inte skrivit, för vet att jag mår mycket bättre när jag fått skriva av mig lite, det har hänt väldigt mycket på kort tid. Och allting känns lite upp och ner just nu, därför har jag inte riktigt fårr ordnig på allting och känslor och tankar bara flyger runt och rör i huvudet.

Allt känns så nytt i år, jag tränar för fullt, Robin har flyttat till slättåkra och dessutom så jobbar jag plötsligt hela dagarna på dagis. Men låt säga att jag tror att så fort allt det här nya har sjunkit in så kommer det kännas bättre än någonsin. För även om min älskling är en bit ifrån mig så tror jag att det är precis vad vi behöver, tid för oss själva långt från stan och alla andra, sen märker jag redan hur bra jag mår av träningen, och dagiset känns toppen, synd bara att det inte ger några pengar..

Nu ska jag faktiskt sova, för jag börjar jobba redan halv åtta i morgon, och är väldigt trött efter denna dagen, vet inte hur många sötnosar jag klätt på och av vinterkläder på, och hur många snoriga näsor och kladdiga munnar jag torkat, så därför ska jag sova ut ordentligt, för efter dagis blir det träning med Josefin,

godnatt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0