brr, its cold in here

Har precis kommit hem från dagis, mycket bättre dag idag, inte så många barn och tiden gick fort. Bytte dock min första bajs blöja och det var inte lika mysigt, men antar att det var den första av väldigt många.. Det var god mat på dagiset idag i alla fall, och för en gångs skull fick jag i mig en bra och ordentlig frukost. Tror dagiset gör mitt gott, gott fast trött! Dessutom har jag idag dragit runt lite olika ungar i pulka, va så trött när jag kom in! När ska kylan och snön försvinna? Vill ja ha VÅR!

Fick ett väldigt argt sms av min mamma för en stund sedan att jag måste lämna böcker på biblioteket, annars får jag böta hundra kronor, så får svänga inom där efter gymmet idag.

För det ska jag göra nu, träna. Det ska bli väldigt skönt, fast jag får träna ensam idag för Josefin va så hemskt trött, men ipoden får följa med och då ska det nog gå jättebra!

Hej så länge !


Vid denna tiden förra året var jag i Thailand, det hade inte varit helt fel nu, eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Paulina

haha jag va konstig när jag va liten :)

nömen anna.. har du fått börja om på dagis nu...?

hahhamen vilket dagis jobbar du på :)?

2010-01-20 @ 19:31:00
URL: http://klumpidunsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0