uppside down

Det värsta jag vet, är när det inte blir som tänkt sig, och jag fattar inte varför jag inte bara lär mig att det ALDRIG blir som man tänkt sig? Har verkligen gått och längtat efter lovet, och sen att åka till Spanien. Men nu ska helt plötligt min kära pojkvän åka iväg. Kommer ju inte riktigt bli lika kul att åka till Spanien när jag redan saknar honom som en galning. Men vad ska man göra? Jag kan ju tyvärr inte låsa in honom på mitt rum, fast gud ska veta att jag hade velat..

Är nöjd med mig själv idag, har sökt mitt första sommarjobb, på sjukhuset. Men man får inte veta förän i maj så antar att jag får söka lite andra jobb med. Orkar bara in gå runt till ställen och fråga, men har väl inget val. För klarar inte sommaren utan pengar!

Nu ska jag försöka glömma och låtsas att mitt liv är perfekt, fast det är det vissa dagar. Men inte idag. Så godnatt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0