snorigt

jag vet inte vad jag ska ta mig till med min näsa, den bara rinner, rinner och rinner. Det är hemskt !

Gick bra att öppna idag, fick dessutom lite tårta för att det är alla hjärtans dag på söndag, och det var absolut inte fel. Men nu ligger jag utslagen på min säng och måste sova några timmar om jag ska orka göra något ikväll, vet just nu inte vad det ska va ändå, men ska va med Cornelia i alla fall för om en vecka åker hon till Österrike och när hon kommer hem åker jag till Spanien, bra tajming alltså -.-

Nu ska jag vila ett tag som sagt, sen måste jag kolla m biljetterna till Valentines day har släppts, för på den vill jag gå med älskling på söndag !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0