shopaholic

måste sluta köpa kläder nu, det var verkligen sista köpet innan Spanien idag, för där måste jag få shoppa. Har denna veckan köpt
  • tre par jeans
  • två skjortor
  • en blus
  • en tröja från monki
  • en halsduk
  • smycken
  • bikini
  • och säkert något mer..
och detta är inte bra för jag hade tänkt spara mina pengar, så nu får jag ta och jobba lite hos morfar eller något så jag får ihop några slantar till en alla hjärtans dag present till Robin. Har aldrig behöv ge en sådan innan men nu är det dags, har ingen aning om vad jag ska köpa, men det ger sig väl!

Idag har jag varit och käkat kinamat med Martina, riktigt gott va det, efter det skulle jag träna så cyklade dit, men då hade de stängt så jag fick cykla hem istället, blev lite motion i alla fall. Nu ska jag sova en stund för ikväll tror jag att jag ska till grabbarna på östra stranden.

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0