prussiluskan

Om prussiluskan promt vill ha ett litet barn, då får hon ta ett annat barn än mig, hej !

Ja det har varit mycket Pippi Långstrump idag, det är Tovas senaste favorit, hon springer runt i Pippi kläder och sjunger och har sig, vet inte om jag tycker att Pippi har bra eller dålig inverkan på henne? Fast å andra sidan så är hon alltid underbar. Underbart söt

Vill så gärna kunna ladda upp bilder på mig och min fina syster
men tyvärr så går ju inte det i denna äckliga värld bland alla pervon :/

Förutom det så har jag städat , strykt och färgat mitt hår, träffat Robin en kortis och efter det kollat Melodifestivalen och film tillsammans med Josefin, Alice, Martina och Chico. Tyckte det var ganska många bra bidrag idag, speciellt Pauline. Hennes röst är cool och annorlunda.

Nu sitter jag i min säng efter att gått hem tillsammans med Lena i snön, hon var så himla snäll och gick till Statoil och mötte mig så jag skulle slippa gå ensam och riskera att bli överfallen. tack för det

I morgon är det alla hjärtans dag och det ser man fram emot. Robin ska bjuda mig på mat och efter det ska vi gå på bio, och efter bion till Slättåkra. Första alla hjärtans dag med min älskling!

I vecka till lov, två veckor till Spanien !




Fredags kvällen blev på mitt rum tillsammans med min kära granne Jassie, fem filmer, fast vi hann endast kolla två. Men båda va bra, blev en trevlig hemmakväll, lugnt och skönt. Precis vad både jag och Jassie behövde tror jag, jag med min snuva dessutom !


Så här tjusig är jag med mina svullna ögon och min
svullna näsa. Bara älskar man inte bara förkylningar?!



Bra med bra grannar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0