please

Jag verkligen hatar att inte bli frisk. Nu har jag missat nästan hela sista veckan, fast i morgon tänker jag gå för det är sista dagen. Tänker bjuda barnen på glass och köpa tulpaner till Cissi! Mådde så dåligt igår, fick jättehög feber, kräktes, blev alldeles yr och allt va bara för jäkligt. Men idag är febern nere och jag hoppas verkligen att den stannar där, för i morgon börjar lovet och då ska jag bannemej kunna ha roligt och inte ligga här i sängen !
Nu ska jag kolla one tree hill, och sen vet jag inte. Men ska ligga i sängen hela dagen så att jag blir frisk. För nu har jag varit dålig en vecka -.-

och sen ber jag verkligen, vem man nu kan be att all snö är borta när jag kommer hem från Spanien, snälla !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0