nemen du måste va trötter

Sitter i min säng med blött droppande hår, har ont i halsen, hvudet dunkar och näsan är täppt. Inte den bästa av dagar alltså! Har varit på pilates med josefin och alice och innan det var jag på dagis, ända tills klockan fem idag så jag är bokstavligen talat helt slut.

En annan dålig sak med den här dagen är att jag i morse råkade ta sönder en liten del i Palles hyrbil, inte en br start på dagen och jag hoppas det går att fixa, för har gått med dåligt samvete hela dagen.

Nu börjar det närma sig slutet på praktiken och jag börjar känna lite stress över mina uppgifter, att skriva dagbok varje vecka har gått sådär, och det andra har jag inte riktigt börjat med, men har gjort ganska mycket tillsammans med barnen, bara idag så har vi målat och gjort fotavtryck tillsammans, det var poppis men väldigt kladdigt!
Måste också fundera ut vad jag ska bjuda på när jag slutar och vad jag ska köpa till min handledare för hon har verkligen varit toppen, med tider och allting !

Någon som har tips på något gulligt att ge Robin på alla hjärtans dag? Vi ska ut och käka och gå på bio, men känner att jag kanske borde ge honom något litet med.



Snart är det dags, bara 18 dagar kvar, sen är det hej värme, sol och bad, och detta häftiga vattenland som jag absolut ska ha besökt innan jag åker hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0