mitt inte så sportiga sportlov

Har inte varit för bra på att uppdatera under lovet, men har varit så mycket svängar upp och ner att jag helt enkelt inte orkat. Har haft ett ganska så segt lov, och stundvis väldigt jobbigt. Men några bra kvällar och dagar har det ändå blivit. Tänkte lägga in lite bilder snart.

Skulle i natt ha åkt till Spanien då ja, men så blir det inte. Min bror va ju tvungen att gå och bryta benet så att vi fick ställa in resan. typiskt.. Men vi har redan hittat en ny resa, så nu blir det förmodligen att vi åker om cirka tre veckor, veckan innan påsklovet. Men ett som är säkert är i alla fall att jag är hemma på påsklovet, fär tänker inte missa när Nikki kommer hit och massa annat.

I morgon blir det skolan igen, det var ju inte helt väntat för min del, eftersom jag trodde jag skulle börja först nästa vecka, men det är ju bara att kämpa på. Måste ägna hela veckan till att göra mina APU - uppgifter på bästa sätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0