I´m always gonna want you

Jag har fortfarande ont i halsen och i huvudet, och är fortfarande väldigt trött, men känner mig också lycklig. Glömmer bort att vara det ibland. Har på förmiddagen varit på dagis och avklarat en av mina uppgiter, vi har målat geometriska figurer, kladdigt men roligt.
Efter skolan tog jag bussen till sture och gick för att kolla när Robin tatuerade sig, men när jag kom dit var han redan klar så vi gick hem till hans mormor, åt pytt i panna, kollade tv och duschade, förvånar mig alltid i slutet på dagen att det fortfarande efter fyra år som bästa vänner och fyra månader, eller ja mer känns som att jag älskar honom mer och mer för varje dag som går, det är lycka !



Känner mig äntligen lite mindre stressad nu när jag (eller ja pappa) betalat mina foton och praktik uppgifterna har påbörjats. I morgon börjar jag klockan sju för ska vara med och öppna, kommer bli tufft att komma upp men skönt att få gå hem tidigt. Har ingen aning ännu vad jag ska göra i morgon kväll? Men om jag mår lite bättre i morgon eftermiddag så ska jag se till att träna i alla fall, nu ska jag föröska sova. Natt natt !




Jag gillar min vän Martina, speciellt när hon följer med mig och äter kina mat !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0