ensamt är fundersamt

Sitter och funderar över hur jag kunde vara glad när det började snöa i december, dagen innan julafton tror jag bestämt att det var. Idag hade jag kunnat göra vad som helst för att snön skulle försvinna. Jag hoppas i alla fall verkligen att när jag kommer hem från Spanien att all snön är puts väck!

Fick mitt h&m paket idag, och det tycker jag är riktigt bra med tanke på att jag beställde kläderna i söndags, tog inte ens en vecka för de att landa här i söndrum hos mig. Allt utom chinosen va bra, de satt fult, inte alls min stil! Men bikinin, jeansen och toppen va toppenbra.

Jag sitter i min säng ensam, det har jag gjort sen klockan halv sju ungefär, har ätit lite mat som jag lagade till mig själv, och sen har jag ätit ett visst antal vindruvor, allt för att fördriva tiden tills Robin kommer. Jag har nämnligen lite problem med att vara ensam, jag funderar så mycket och det blir helt snurrigt i min skalle så börjar jag må konsitgt och ifrågasätta saker och ting. Precis vad min pappa skulle hurra över att höra, men jag gillar inte att övertänka saker, tar det mer som de kommer så får det blir som det blir. Någon jag är väldigt stressad över är att jag inte betalat mina skolfoton, snart kommer nog kronofogden! Precis som i sims så kanske de tar min soffa eller något?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0