Alla hjärtans dag

Alla hjärtans dag blev allt vad jag hade hoppats på, roligt, trevligt och hur mysigt som helst. Först så träffades jag älskling i stan och fick en jättesöt ask med geléhjärtan. Sött! Efter det gick vi till Capri där vi åt, Robin pizza och jag pasta. Riktigt gott var det utan att vara för dyrt. Efter det gick vi och köpte godis och lite så, sen gick vi på bio, Farsan. Rekomenderar den varmt, för både jag och Robin skrattade som hyenor ibland.. Och efter bion gick vi runt lite, träffade Martina och David som också hade varit ute och ätit. Sen kom Carola och hämtade oss och vi åkte till Slättåkra och där fortsatte mysandet. Verkligen en toppendag, precis som vi både hade hoppats på. Har sån tur som har en så fin pojkvän, som jag älskar så mycket !

 

Idag har jag inte gjort mycket än så länge, jag och Robin släpptes av vid österskans, där jag köpte nytt busskort. Sen kom Benjamin och började blöda näsblod så jag fick köpa näsdukar, fast han i kiosken föreslog tamponger..
Benjamin och Robin tog bussen till Kattegatt och jag köpte mig en fiskgratäng som jag tog med mig hem och mumsade i mig. Nu har jag precis kollat på den svenska filmen Prinsessa, bra tankeställare !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0