Tips

Tänkte att jag skulle tipsa om några riktigt bra tv - serier! Så i morgon kanske jag tipsar om några riktigt bra filmer. Man ska dela med sig - det har mamma lärt mig.

Ja, det känns ganska naturligt att börja med The Vampire Diaries, eftersom att jag är besatt av det för tillfället, så bra!



Sen har vi min stora kärlek, kommer alltid vara den största tror jag, One tree hill


Sen, självklart O.C, Också riktigt bra. Hade dock kunnat fortsätta lite längre en bara fyra säsonger, synd.



Och en ganska så ny serie som jag fallit pladask för, Cougar town - humor på riktigt hög nivå!



Och sen en som inte känns lika självklar kanske, det är faktiskt series Weeds, började kolla på den för att bror min hade den i datorn, också en väldigt bra serie som man fastnar för. En annan som också kändes lite annorlunda en de vanligaste är Heroes, den kunde jag inte sluta kolla på!

 

Och sen har vi självklart Gossip girl - också en väldigt bra ungdomsserie, kul med all lyx och mode. Inte någon annan serie som har så mycket av de


Sen får vi inte glömma andra godingar som Desperate Housewifes och Greys Anatomy - även om det blivit svårt att hänga med..
 

Sen sist men inte minst har vi en serie som jag alltid gillat, men tyvärr aldrig sett så mycket utav - Gilmore Girls! Tror det ska bli min nästa serie att kolla efter min Vampyr besatthet just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0