tänk en tanke

Jag har typ glömt bort att något som heter plugga och skolan existerar. Det är inte bra. Jag får en jobbig ångestliknande känsla i magen för varje dag som går, för då närmar sig skolstarten igen. Det går inte att beskriva hur skönt jag tycker det har varit den här hösten/vintern att jobba på dagis. Om jag hade fått välja mellan att stanna där i ett och ett halvt år eller att fortsätta gymnasiet, då hade jag valt att stanna där. Men, sen kommer ju förnuftet in, tyvärr ( kan hata förnuftet ibland ) och talar om för mig att gymnasiet är viktigt, det är en sak som måste göras klart, för att kommer vidare till nästa steg, i det där dem kallar livet. Vilka är dem?

Lite kvällstankar sådär, nu till något lättsammare, jag behöver tips på bra filmer. Filmer är mitt livs räddning kvällar som den här.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0