IM A MESS

Känner mig tråkig, äcklig, ful och gnällig. Ja, precis så. När man varit sjuk i över en vecka, går runt i utslitna (och fula) joggingkläder, som nu har minst ett antal glassfläckar, då känner man sig inte så värst härlig alltså. Mina ögonbryn behöver noppas, jag har fått en finne i pannan och de enda positiva med min hygien just nu är väl att jag är nyduschad.

Medan en massa glada, härliga och snygga männsikor är ute och festar, har lussevaka så ligger jag i min säng, gnällig och lite deprimerad, det kunde inte ens den goda lussebullen fixa ( och det var faktiskt årets frsta tom)

Ska kolla Sex and the city 2 och låtsas att mitt liv är hälften så roligt och exklusivt just nu som deras, önska mig lycka till!!


Just nu hade jag velat ligga där, brun med en riktigt bra bok och bara njuta av värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0