hela slut i rutan

Nu är jag hemma efter träningen, och shit va jobbigt det va!! Jag har verkligen inga armmuskler, så en timma med skivstång, plus träningsvärk i ben och rumpa var kämpigt som fan. Men jag klarade det och nu känns det jättebra, så länge jag sitter stilla i alla fall. Tror inte att jag kommer kunna röra mig i morgon, får kurera mig på en plats hemma hos Alice och sitta där hela kvällen, lär inte bli någon fin dans från min sida, höhö.

Nu ska jag krypa ner i min säng, och det ska bli helt underbart, ska somna till en film också, Pappa på burk!

 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Lite dåligt med uppdatering tycker jag ;D gillar verkligen din blogg men somsagt mkt mer uppdatering :D

2011-01-02 @ 15:25:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0