Godmorgon - 14 dagar

Ja, 14 dagar. Det är två veckor det. Om två veckor så kan man säga - I morgon är det julafton! Då är förhoppningsvis allting fixat och klart, för det är de inte nu. Mammas julklappar är klara, skönt. Och lillans är ju på G. Men sen är det några till som ska få.

Idag är det faktiskt inte en helt vanlig dag, för idag är det min namnsdag! Ja, det är Anna idag, brukar ju inte direkt få något på min namnsdag, men förra året fick jag ett riktigt fint halsband av Robin, fast tror inte han visste att jag hade namnsdag, det var nog en slump.. Har iallafall fått en gratulation hittills, av Alice!



Nu ska jag fundera ut vad jag ska göra först, plugga? Baka? Fixa med Barbiehuset?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0