GOD JUL

Julafton började med att jag vaknade ganska tidigt, typ vid nio. Gick ner i köket och gav mamma hennes första julklapp, två röda filtar från Hemtex. Sen blev det massa förberedelser, gjorde mig fin och sen körde vi och hämtade morfar.


 Såhär såg jag ut, lite julig iaf!


När farmor också hade kommit åt vi julbord, sen öppnade vi paket. Wilma hittade sitt under granen alldeles själv och försökte öppna det. Konstig vovve det där!  Sen fick vi andra våra paket. Jag fick,

En pälsjacka från VILA
En mörkblå mysdress
Två BH
Ett kitt med hudvård som luktade kokos, mums!
Presentkort på H&M
Pengar

Efter Kalle åkte vi hem till pappa och Lena för att fortsätta julfirandet, dit kom Tomten! Av honom fick jag,

Pussel med 2000 bitar
Pusselmatta
Träningskläder
Träningskort på TK
En bok

När firandet var klart hos pappa tog jag en Taxi hem till mamma igen, det gick ju inga bussar. Sen framåt senkvällen kom Robin och Palle och hämtade mig och vi åkte till Oskarström. Där kollade jag och Robin på film och hade det mysigt. Ett väldigt bra slut, på en väldigt bra julafton!


Hade ett par av mina nya örhängen, ska visa bättre sen. Stora silvriga kors. Älskar dem!


Kommentarer
Postat av: Robin

</3 <3

2011-04-06 @ 23:06:46
Postat av: Robin

Tar du bort kommentarerna?... -.-

2011-04-06 @ 23:35:47
Postat av: Anna

Nej! :)

2011-04-07 @ 08:35:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0