En pojke

Det finns en pojke, en pojke som jag älskar, väldigt mycket. En pojke som jag älskat ganska länge, det var inte precis kärlek vid första ögonkastet, eller det var inte alls det. Men det blev en vänskap, en väldigt bra vänskap, och jag tror aldrig att någon av oss, eller någon annan hade trott att det någonsin skulle bli något annat. Men tiden gick, en massa konstiga saker hann hända, många bra men också en del dåliga. Men efter en ganska lång tid, så en dag så fanns det något mer, och enda sen den dagen har jag varit kär i min bästa vän. Många tvivlade, inte minst jag på att det skulle fungera, tvivlade på om den ens var någon idé, för tänk hur tråkigt det skulle vara om vi förstörde vår vänskap.



Idag har det varit jag och du länge, det känns som längre än vad det är, det skulle vara fel av mig att säga att det varit lätt, för det har det inte varit. Det har varit en lång bargochdallbana, upp och ner och hit och dit, det har varit väldigt många tårar, men du har också gjort mig lyckligare än vad jag trodde att jag skulle kunna bli.



Jag har ingen aning om hur länge det kommer vara du och jag, men jag vet att just nu, här och nu så är du den enda jag vill vara med, och det kan kännas så fruktansvärt bra. För när jag ska gå och lägga mig på kvällen, även om jag har haft en usel dag, så finns det alltid en del av mig som är lycklig, lycklig för att vara din!



  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0