En lördag - 19 dagar

Tänkte börja inlägget med någon fin ursäkt om att jag inte haft tid att blogga idag, men det har jag haft. Jag har bara varit alldeles för upptagen av att kolla på Vampire Diaries, att jag hade glömt hur bra det är, ska jag inte göra om. Jag gör aldrig samma misstag två gånger.

Jag vaknade idag på det bästa sätt som jag kan tänka mig, av att jag vänder mig om och möts av min fina pojkväns närvaro. Att bara få krypa nära och hålla om kan vara det bästa som finns en morgon. Sen att få rå om honom lite extra nu när han är skadad är heller inte fel. Jag var en extra bra flickvän och gjorde pannkakor till frukost!

Efter timmar av vampyräventyr så var det dags att locka håret, sminka sig och sen på med finkläderna, och sen bar det av till middag på Grand Hotel, Löjromssmörgås, köttgryta och chokladmousse, underbart gott. Nu sitter jag med mamma framför tvn och snart kommer fina Alice hit!


Blev svarta byxor, spetstopp och kavaj, sen ett par svarta boots med klack på fossingarna


Kommentarer
Postat av: Alice

Snygging!

2010-12-05 @ 22:05:25
Postat av: Anonym

Snygging!

2010-12-05 @ 22:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0