Dan före dan

Det har gått fort, de här sista dagarna. Och det har hänt så mycket, har inte alls hunnit med datorn. Har mycket egentligen att skriva, och visa. Fick mina smycken idag som jag beställde, och sen har jag shoppat lite och så med. Men jag är helt slut just nu, klockan är bara tio och jag tror faktiskt att jag ska lägga mig så att jag är riktigt pigg! Peridor som den här i mitt liv kräver så mycket sömn, jag älskar att sova just nu, bara koppla bort allt annat.

Ska kolla på Love Happens och försöka vara riktigt glad över att det faktiskt julafton i morgon, även om allt inte blir som man tänkt sig.


Blir en ganska tråkig bild, lovar på roligare i morgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0