29 december

Känns konstigt att det snart gått ett år sedan förra nyår. Det har gått fort. Förra nyår firade jag tillsammans med Robin och med mina vänner, vi var på flera fester och sedan avslutades kvällen hemma hos mig.

I år blir det nog lite lugnare tror jag, men förhoppningsvis inte mindre roligt. Ska först fira med mamma och våra vänner från Uppsala, sen möter jag upp mina vänner hemma hos Alice, kan säkert bli en trevlig kväll, har inte så stora krav i år.

Idag har jag varit med Martina, vi har käkat lunch, varit ute med Wilma, pratat en del strunt och sen bakat kladdkaka, trevlig dag. Nu ska jag fixa lite här hemma sen blir det bussen till TK för att köpa träningskort, dags att börja komma i form till Rhodos i maj och sedan sommaren.


Martina skulle åka och jobba på posten, därav hennes tjusiga tröja ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0