yrsel och migrän

Längtar så till Cypern, inte så mycket för själva resans skull längre, utan att där kommer inte varje plats påminna mig om dig. Vart jag än ser här hemma, så väcker det ett minne med dig. För det finns så otroligt många. Och jag hoppas verkligen att det kommer tid till att skapa fler. Kanske bara inte just nu?

Har haft en jobbig dag, gick upp vid åtta och därfär missade jag första lektionen, men efter det har jag varit ganska duktig ha försökt i alla fall. På eftermiddagen när jag och Josefin skulle träna däremot så höll jag på att svimma under passet, allt blev suddigt och började vingla, har inte hänt på länge nu. Men gissar att det är resultatet av för lite sömn och för lite mat de senaste dagarna. Måste verkligen försöka skärpa mig, för det går ut väldigt mycket över skolan just nu, och det funkar inte eftersom jag ska vara ledig.

men det gör så ont

Nu blir det Cougar town och försök till att somna, natti !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0