världens bästa mamma

Jag saknar min mamma så otroligt idag, har varit hos pappa i mer än en vecka nu, och ska stanna till fredag. Men det tar på mig, jag har en väldigt nära relation till min mamma, hon är som min bästa vän. Hon är den som får mig att orka, och den som gör att en lugn hemmakväll inte är tråkig. Så just nu känner jag mig ungefär som en fyra åring som längtar efter sin mamma, så mycket att hon skulle kunna gråta. Ser verkligen fram emot en vecka på Cypern med henne, för jag vet att om någon kan få det jag går igenom lite lättare, så är det hon ! Hon är verkligen den starkaste männsikan jag träffat, utan tvekan !

<3


Jag har laddat hem hela andra säsongen av O.C, krypit ner i min säng och stoppat i mig lite choklad, nu hoppas jag bara att jag ska kunna somna, och att dagen i morgon ska komma, för det är ett steg närmare min resa, fast ett steg längre bort från dig . .




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0