varför snöar det?

När alla började spamma att det snöar, tänkte jag bara, kul skämt. Men sen kollade jag ut, och det snöar verkligen?! Hur sjukt är det, med tanke på att jag för några timmar sedan gick i kort kavaj och tygskor ute. Men det har tydligen med vulkanutbrottet och atmosfären att göra. Sådant som jag inte orkar sätta mig in i .

Sitter istället i min säng och drömmer mig bort till Aiya Napa, mamma betalade den nya resan idag, så nu är det åter igen dags att hålla tummarna och hoppas, tredje gången gilt.. Åker den 3 maj, alltså om mindre än två veckor !







Borde plugga, men tyvärr så orkar jag inte. Har fortfarande feber så istället sitter jag här med några godisbitar, lite mineralvatten och min fina dator. I morgon ska jag och Robin gå på bio, fick två fri biljetter av mammsen innan. Hon är allt bra snäll ! Så det blir the bounty hunter, en action komedi med Jennifer Aniston och Gerard Butler. Hoppas på att den är bra, någon som sett?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0