Hold on be strong

Då var det fredag. Kunde bara inte gå till skolan idag, har ont i halsen och vill inte lämna sängen. Det blir inte roligare när man kollar ut och ser vädret heller. Nu har jag i alla fall packat alla mina saker, och snart ska Lena köra hem mig till mamma. Kommer nog stanna där ett tag nu.

Kollade precis vädret för Cypern, och om det stämmer så kommer det vara nästan 30 grader den veckan vi är där. Härligt ! !

Måste lämna böcker på biblioteket, och så måste jag bestämma hur jag ska göra ikväll, sitta inne? Eller gå ut? Men det jag ska göra först, är att ta en lång härlig dusch hos mamma, fixa till mig för har legat i min säng mer elle rmindre i två dygn. Måste skärpa till mig nu !

Blir kanske att dra till olivia ikv, får se hur jag mår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0