Upp och hoppa

hoppsan, vaknade precis och klockan är halv två ! Det var ju inte alls meningen.. Var uppe klockan sex och sjöng för Lena, sen somnade jag om och då verkar min kropp ha behövt sova tills nu. Läskigt !

Får nog ta att sätta fart på den här dagen, måste äta, klä mig, fixa mig och sen in till stan och köpa biljetter till bion. Tar längre tid än man tror för mig allt detta, är inte särskilt snabb av mig, eftersom det alltid kommer massa roligt jag hellre gör emellan allt det jag borde och ska göra.

Så nu ska jag sätta fart, skulle vara bra om jag hann göra engelska läxan och skriva lite om Plupp också, innan dagen är slut !


Plupp den lilla osynlingen, en av mina favoriter när jag var liten.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0