sick and tiered

gick inte alls bra med att somna tidigt, eller att gå till skolan. Robin kom hit vid halv tolv och vi somnade nog inte förän klockan två.

Idag har jag inte gjort något, är sjuk och orkar knappt resa mig ur soffan. Kollade på The duchess och Vingar av glas, och efter att Robin hade åkt så har jag bara suttit framför tvn.

Mamma och jag har iaf bokat en ny resa, fortfrande till samma ställe men ett annat hotell. Så vi åker om två veckor, om bara allt har ordnat sig med askmolnen tills dess. Längtar så mycket, och hoppas verkligen vi kommer iväg den här gången.





Nu ska jag tvinga mamma att köpa gulaschsoppa till mig, är sjukt sugen på det. Sen blir det svenska hollywood fruar och i morgon är jag ledig. Härligt !

Bara älskar Maria Montazami i Hollywood fruar, hon är så knasig ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0