samma visa

Har kommit hem efter en snabb sväng i stan och till Nyhem. Känner att det är en krånglig dag, och humöret är inte på topp. Fast det kan ju också bero på att vissa personer i mitt liv tynger ner det en del. Något som kan göra mig lite gladare är iaf att jag strax ska gå bort till Ica och handla lite, för när mamma kommer hem ska vi grilla, mums !

Jag har ingen aning vad jag ska göra ikväll, det var meningen att det skulle festas, men vart? Finns det en fest, så är del alltid en fest som inte jag vill gå på, vad hände med alla roliga hemmafester med de närmaste? Kommer ihåg vi brukade ha så grymt roligt, nu är det mest problem och jobbigt när dte ska hittas på något. Ska jag vara ärlig så känner jag mest för att krypa ner i soffan och kolla massa avsnitt av Vampire Diaries eller Cougar town, synd bara att det inte kommit några nya avsnitt..

Nej dags att handla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0