modell för en dag

Då var det torsdag, och påsklov. Vart dagarna den här veckan har tagit vägen har jag ingen susning om. Fast sen när jag tänker efter så kan det bero på att jag haft ganska fullt upp,
måndag - Ikea
tisdag - shopping på stan
onsdag - fotografering i Kungsbacka.


Fotograferingen igår blev bra, jag såg det verkligen mest som en kul grej, och en chans till fina bilder på mig själv. Först blev vi stylade och sminkade av Medusa, och efter det fotade. Ett minus var att det tog hemskt lång tid eftersom det bara fanns en stylist på plats, så ist för att vara klara klockan tre var vi klara strax efter fem. Men jag hoppas på fina bilder att ge bort till familjen och kanske något till Robin, och självklart att spara själv. Men det var gratis och en upplevelse det med, men någon modell, det blir jag aldrig !

Efter modellandet sov jag i Slättåkra och idag har jag och Robin bara tagit det lugnt. Nu på eftermiddagen har jag umgåtts med min söta lillasyster, hon är dock inte alltid bara söt, hon kan också vara väldigt busig, idag tyckte hon tex att det skulle vara tjusigt att måla om pappas ljusa trägolv lite med blå tuschpenna, det tyckte inte pappa...

Dags att sova, ska upp klockan tio för att passa bustrollet igen, får väl se vad hon har för bus på gång för i morgon, god help me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0