make my dream come true

Oj så trött jag är nu, har landat i sängen precis. Har pluggat hela dagen fram tills halv sju, då åt jag lite mat och efter det mötte jag upp Martina vid Sibylla, där jag tyvärr spydde upp all mat direkt. Måste ta bort alla mjölkprodukter i allt nu för min mage klarar det helt enkelt inte.

Efter att jag hade spytt, lugnat mig och ätit lite ny mat så gick vi bort till Meddo och solade i 20 minuter. Verkligen skönt, för kände mig så frusen och hängig. Tycker det är toppen att de har halva priset, passar perfekt nu inför resan. Har redan fått en del färg bara efter de här två gångerna.

I morgon är det skola igen, kommer kunna lämna in ett arbete i alla fall. Efter skolan ska vi köpa presenter till Josefin som fyller sjutton år på söndag, vi ska dock fira henne på lördag. Får se vad vi hittar på spännande.

Nu måste jag sova, är så väldans trött och vi börjar åtta i morgon. Måste komma i tid varje dag denna veckan, och inte missa en ända lektion, annars blir det inte kul när närvaro lappen kommer denna månaden . .

Min ögon trillar snart igen . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0