just another day

jag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar digjag saknar dig

Ungefär sådär känner jag just nu. Har precis hämtat Tova vid boulhallen och stoppat henne i badkaret, nu ligger hon och gömmer sig och låtsas drunkna, väldigt spännande ! Ska snart ta upp henne igen, och då ska vi göra lite pizza, Tova är lite smått galen i det just nu. .

Nationella provet i engelska gick bra, kände mig nöjd och hoppas att Janet också blir nöjd, eller vem det nu är som rättar det. Började även på min powerpoint redovisning, om Pocahontas. Hon har alltid varit en favorit. På bilden gjorde jag klar min tavla, blev riktigt nöjd med den. Om jag hittar sladden till mobilen ska jag lägga upp en bild !

Nu ska jag tvätta barnet !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0