inegn sol idag inte

ligger och slappar i vår röda fåtölj
ser verkligen att mina ögonbryn behöver noppas, gud . .


Då var det tisdag då, kan inte påstå att mina dagar går så hemskt fort. Är ganska tomt, och har varit de senaste två veckorna, men jag försöker att göra det bästa utav det. Det jag allra helst skulle fördriva all tid med är att träna, men mitt gymkort har gått ut och känns inte lönt att fylla på det nu när jag ska åka om några dagar.

Solade som sagt igår, och det var skönt som vanligt. Dock så fick Josefin solfrossa och svimmade nästan i min famn, väldigt hemskt. Men efter frsik luft en stund så var hon okej igen. Tur att hon inte var ensam !

Missade första lektionen idag, inte alls bra men i morgon är det väldigt viktigt att jag är i tid, vi ska ha nationella prov i engelska på högskolan ! Även idag efter skolan solade jag, med Alice och Cornelia. Det syns verkligen nu, är väl kanske lite onödigt med tanke på att jag ska på solsemester. Men det är så skönt, och halva priset så jag struntar i det, och att det är farligt. .

Ska strax gå ner till Netto och köpa lie choklad, får se om jag hittar någon mörk som inte är för onyttig, men är så sugen och tycker jag förtjänar det, varje dag är verkligen en kamp med saknad just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0