how i love you

haft ett väldigt händelserikt dygn.

I morse klockan halv sju åkte jag hem till Robins mormor. Robin sov till klockan 15 och jag fördrev tiden med att kolla körslaget och talang. Efter klockan fyra cyklade jag hem igen, och det var bland det jobbigaste jag har gjort, har varit yr, kokhet och har kräkt från och till hela dagen. Inte alls roligt, kanske tur att vi inte ska åka i natt?! Hade inte varit så kul att ha någon slags influensa nere på Cypern.

Får se om det blir Cypern nu om ett par veckor eller om det blir Italienska rivieran. Mamma vill väldigt gärna åka det om det inte löser sig med planen, och har kollat en del bilder, och det ser inte helt fel ut.

Nu ska jag sova, för börjar tidigt i morgon och har ont i halsen och möjligen feber. Men kan bara inte missa mer i skolan så hoppas det känns bättre i morgon om jag sover ordentligt nu.

Du är min ängel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0