hope

man kan väl inte göra mer än att hoppas just nu, hoppas på att morgondagen blir bättre än dagen. Hoppas att min pojkvän kommer hit på ett bra humör och myser med mig hela dagen..

Jag sitter hemma i alla fall, trots att jag trodde det skulle börja brinna i mig. Det gjorde det nästan ett tag, men nu är jag bara lugn, och trött. Det har varit en sån dag som jag verkligen hatar, när jag verkligen känner mig helt fel och värdelös, när allt som kan gå fel, går fel ungefär. Hatar såna dagar..

Har en ny passion, förutom mitt älskade Vampire diaries, och det är Cougar Town, så roligt och lättsamt. Perfekt för mig på kvällen när jag alltid har en vana att tänka lite för mycket på lite för många olika saker.
Nu ska jag förtsätta att glo på tv med min mamma, hon stör sig enormt på att jag sitter vid datorn när hon försöker kolla på tv, men det tar jag ingen hänsyn till idag, för jag sörjer !





Det är svårt att vara seriös när man mest vill krypa ner i ett hål och gömma sig, och komma upp när det är en lite finare dag, när man är på lite bättre humör, och när man är lite mer älskad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0