helt slut

Jag är helt slut !

Jag är verkligen det, har svårt att hålla ögonen öppna. Men samtidigt så vill jag inte somna för jag har så jobbiga drömmar och gillar inte verkligheten jag vaknar upp till heller.

Jag började min dag med att dammsuga huset, efter det blev det lunch i stan tillsammans med Alice, Lina och Martina. Verkligen trevligt och vi avslutade lunchen med en stund i solen i Norre Katts park.

 

Alice och Lina

Jag, Martina och Lina

Varmt och härligt

Alice, Lina och Martina ska hoppa, och jag ska ta bild. Gick ju sådär !


En anledning till att jag är trött är nog för att vi festade hos Lina igår, kom hem strax efter två men somnade inte förän fyra. Så ikväll hoppas jag på en stillsam hemma kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0