en helt vanlig ovanlig onsdag

Sådär, nu var även denna dagen slut. Har landat i sängen precis och känner mig väldigt trött trots att jag sov så länge idag. Jag hann med en hel del ändå. Färgade och slingade Lenas hår bland annat, blev jätte snyggt och varje gång jag fixar med någons hår så ångrar jag att jag inte valde frisör ändå, men det är aldrig försent, jag ahr ju ett långt liv framför mig ! hoppas jag

Bion
, var bra. Ingen toppenfilm som berörde precis, men en rolig film och jag hade ju Robin med mig och han är alltid bra sällskap. Varje gång jag ser en film med Aniston så påminns jag om hur mycket jag diggar henne, tycker on är sjukt vacker på ett väldigt naturligt sätt och en grym skådespelerska. Tycker om alla filmer med henne, i stort sätt vad de än handlar om. Tror även jag fick Robin att inse hur snygg hon är !

Nu ska jag se om jag kan hitta något roligt att titta på innan jag somnar, i morgon har jag bara en lektion och det är engelska. Men på eftermiddagen måste jag hinna med att fota en lekplats och även intervjua någon vuxen som vet lite o mlekplatser. Får se hur det går !

Från min födelsedag förra året, det var toppenväder och jag firade den med två av mina bästa vänner, Olivia och Cornelia. Hoppas på en lika bra dag iår, fast med några fler av mina nära och kära. Har redan börjat fundera en hel del på hur jag vill fira, vet att tiden går så himla fort nu. Och vill att min födelsedag ska bli extra speciell i år bara för att det känns så o - speciellt att fylla sjutton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0