dont worry, be happy !

Oro, det är den värsta känslan i mitt liv. Känslan som ständigt förföljer mig i olika former. Men ikväll minskade en oro en del, och det gör det för varje sån här kväll, men samtidigt som känslan av oro minskar, så ökar känslan av orättvisa, och den är inte heller en favorit.

Har nyss kommit hem från Swerres, och krypit ner i min varma säng, ska självklart fortsätta kolla på mina vampyrer, är verkligen fullkomligt besatt. Det är något med mig och vampyrer helt enkelt..

Jag har en vän, en underbar vän som jag är känt i nästan hela mitt liv. Jag tror att hon läser det här, om jag känner henne rätt. Och vill bara säga, att jag finns här för dig, dag som natt, för jag vet precis hur det känns. Vare sig du vill sitta och prata, sitta tyst eller supa dig aspackad så finns jag här och gör det tsm med dig om du vill ! Älskar dig m.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0