Does your mother know

Solen skiner, och mina vita tygskor väntar på att bli hämtade på Ica, perfekt!

Håller på att göra mig och lyssnar på ABBA, får inte glömma bort hur många bra låtar de faktiskt har, som alltid får mig på bra humör. Väntar på att mamma ska komma hem så vi kan hämta mina nya skor på ica, hoppas verkligen att de passar nu..
När skorna är på blir det bussen in till stan där jag ska träffa bla Erika, blir ingen shopping för måste spara vartenda öre till Cypern. Jag hoppas verkligen att det är tillräckligt varmt för att sitta ute idag, skulle vara så skönt att få lite sol på sig innan resan, inte så kul att lysa på stranden..

Nej nu ska jag gå och panta alla burkar efter förra helgen, mamma tycker tydligen inte om att ha de ståendes på trappen, bye !


Glömde nästan, några bilder har kommit !






Kommentarer
Postat av: Anonym

fina bilder

2010-04-11 @ 02:26:03
URL: http://nogaames.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0