changes

känner att jag har en dålig dag, känner mig otålig och rastlös och gillar inte vägen mitt liv har tagit den senaste veckan. Hatar när det förändras, jag gillade det bättre som det var för några veckor sedan. Men i morgon är det fredag, och då hoppas jag att jag kommer få ha roligt. Ska börja kvällen med att vara med min lillasyster, laga lite mat, kolla film och sånt. Sen vid nio ska jag hitta på något med Alice, vad det blir är ännu ganska osäkert.

Nu borde jag ta något att äta, för klockan är halv två och har inte ätit ens en liten smula. Efter det ska jag se om det finns någon som slutat tidigt idag och vill hitta på något, kanske följa med mig och fota en lekplats?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0